Loading...
Werking Beveiligingsbedrijf 2017-06-30T16:17:44+00:00
Stap 1
De eerste stap

Je bent geïnteresseerd in het afsluiten van een beveiligingsbedrijf abonnement binnen Securi Finder? Dat is fijn, niet alleen voor je bedrijf maar ook voor alle ZZP beveiligers, omdat we elkander op deze manier helpen. Des te meer beveiligingsbedrijven zichzelf aanmelden voor dit platform, des te meer werk er te vinden is voor ZZP beveiligers maar ook, des te meer ZZP beveiligers zichzelf gaan aanmelden voor werkzaamheden waardoor beveiligingsbedrijven meer opdrachten kunnen aannemen die zij voorheen moesten afslaan.

Als nieuw lid van het Securi Finder portaal dien je eerst jezelf aan te melden via ons ‘lid worden‘ formulier.
Zorg er voor dat alles zo volledig en accuraat mogelijk ingevuld wordt, des te vollediger de aanvraag voor een gebruikersaccount des te sneller wij deze voor u kunnen aanmaken. Indien een aanvraag niet volledig is ingevuld zullen wij u per e-mail of telefonisch benaderen om de vergeten stukken alsnog te verzamelen.

Na de aanvraag hoeft er alleen nog gewacht te worden op een e-mail van het Securi Finder Team.

Account e-mail

Na het aanvragen van een gast account voor Securi Finder Portaal worden alle ingevulde gegevens gecontroleerd in onder andere het Kamer van Koophandel register. Zodra er goedkeuring is gegeven voor een account wordt deze manueel aangemaakt door ons Securi Finder Team.

De gegevens van het aangemaakt gast account wordt per e-mail verstuurd naar het opgegeven e-mailadres, hiermee kan ingelogd worden via ons login systeem.

Tevens staat er in deze zelfde e-mail een code welke gebruikt kan worden voor het aanvragen van een abonnement (reden van deze code is dat niet het verkeerde abonnement perongeluk besteld kan worden, ZZP beveiligers kunnen zichzelf alleen aanmelden voor het ZZP abonnement alsook de bedrijven zichzelf alleen kunnen aanmelden voor het bedrijfsabonnement).

Nadat inlogd is binnen het portaal met het ontvangen gast account kan een abonnement aangevraagd worden.

Stap 2
Stap 3
Abonnement aanvragen

Met het gast account kan een abonnement gekoppeld worden, hiervoor is de code nodig die is meegestuurd in dezelfde e-mail als waarin de gast account gegevens staan. Als bedrijf zijnde kan ook alleen gebruik gemaakt worden van het bedrijfsabonnement, zo voorkomen we dat niet perongeluk het verkeerde abonnement afgesloten wordt.

Na het kiezen van de juiste abonnement en alle verplichte gegevens zijn ingevuld kan er door middel van iDeal of Creditcard een betaling voldaan worden (LET OP: de betalingen worden iedere maand automatisch geïncasseerd, dit betreft €25,- per maand voor bedrijven).
Nu het abonnement is aangevraagd is uw account officieel lid van Securi Finder en kan er gebruik gemaakt worden van de gigantische poel aan ZZP beveiligers.
Bovendien vergemakkelijkt het de planning en financiën binnen uw bedrijf omdat alles al gedaan wordt via ons portaal.

  1. Planning: Als bedrijf zijnde hoeft alleen het formulier ingevuld te worden op onze speciale aanvraag pagina, na de aanvraag gaat alles vanzelf.
    De ZZP beveiligers die voldoen aan de eisen die gesteld zijn ontvangen automatisch een e-mail en kunnen zichzelf aanmelden voor de opdracht. Dit scheelt werk voor eigen planning en hoeft er geen personeel gezocht te worden, immers ze komen al naar jullie.
  2. Financiën: Alle financiën lopen via Securi Finder, het enige wat gedaan dient te worden is het invullen van de tijden formulier per ZZP beveiliger (een bedrijf ontvangt na het invullen van de aanvraag formulier automatisch een e-mail met een link naar de tijden registratie pagina).
    Deze ingevulde tijden worden vergeleken met de verzonden facturen van alle ZZP beveiligers en vervolgens betaald. U als bedrijf zijnde doet vervolgens alleen financiële zaken met Securi Finder, zo wordt ook dit allemaal wel ontzettend gemakkelijk voor uw financiële afdeling.
  3. Veilig: Alle ZZP beveiligers die opdrachten doen via ons systeem zijn tevens AOV gedekt. Ook na een ongeval op de werkvloer wordt er dus voor ze gezorgt.
  4. Op orde: Omdat alle ZZP beveiligers gecategoriseerd worden weet je als beveiligsbedrijf altijd zeker dat alle aangemelde beveiligers altijd alle juiste papieren hebben.

Na de afronding van een opdracht neemt Securi Finder contact op met het bedrijf om te vragen hoe alles verlopen is.

Direct beginnen?

DAT KAN, KLIK DIRECT OP ONDERSTAANDE KNOP EN BEGIN MET UW ACCOUNT AANVRAAG.

Direct Aanvragen