Loading...
FAQ 2017-06-30T17:57:54+00:00
Hoe plaats ik een opdracht? 2017-07-01T14:20:36+00:00

Zodra je als beveiligingsbedrijf bent aangemeld toont zich een aparte knop in het menu met de naam ‘opdracht plaatsen’, deze kun je vinden naast de ‘account’ menuknop.
Zodra de pagina is geopend kun je een formulier invullen. Dit formulier categoriseert alle antwoorden die zijn gegeven en selecteren dan ook alleen de beveiligers die passen bij jouw eisen, alleen zij ontvangen dan ook een e-mail voor deze opdracht.

Reclame van mijzelf uitten? 2017-07-01T14:16:50+00:00

Nee, als beveiliger is het niet toegestaan tijdens opdrachten je eigen bedrijf te promoten. Op dat moment werk je als ZZP beveiliger voor een ander beveiligingsbedrijf. Als een bezoeker of medewerker van dat betreffende object of terrein vraagt of je ook daadwerkelijk voor dat bedrijf werkt, dan moet je dit beamen.

Klacht, opmerking of advies? 2017-07-01T14:15:03+00:00

Dat kan altijd, graag de klachten, adviezen of opmerking doorsturen via ons contactformulier.
Wij reageren hier altijd maximaal binnen 2 werkdagen op.

Kan ik een abonnement voor langere tijd nemen met korting? 2017-07-01T14:12:56+00:00

Nee, op dit moment is er per klasse één standaard abonnement mogelijk. Onze ontwikkelaars gaan in de toekomst wel meerdere mogelijkheden toevoegen voor beide partijen om voor klanten die een half jaar vast willen zitten korting te bieden, ook zo voor een jaar abonnement. Helaas is dit op het moment nog niet mogelijk, en deze toevoeging heeft op dit moment ook nog geen prioriteit.

Kan ik beide abonnementen nemen? 2017-07-01T14:08:23+00:00

Nee, dit is helaas niet mogelijk onder één account. Als je een ZZP beveiliger bent die ook eigen opdrachten aanneemt dan raden wij aan om twee losse accounts aan te laten maken. Een account voor beveiligingsbedrijven om opdrachten te plaatsen en een account voor beveiliger om opdrachten te ontvangen.

Waarom twee verschillende soorten abonnementen? 2017-07-01T14:06:27+00:00

Beide abonnementen hebben hun eigen rechten binnen de website. Zo kunnen bedrijven bijvoorbeeld opdrachten plaatsen terwijl beveiligers alleen maar opdrachten kunnen ontvangen. Zo houden we de beide partijen gescheiden.

Waar kan ik mijn facturen vinden? 2017-07-01T14:04:40+00:00

Facturen ontvang je automatisch per e-mail zodra er weer een betaling gedaan is, tevens kun je de facturen vinden onder je eigen account binnen Securi Finder portaal.
Hier kun je de facturen downloaden voor eigen boekhouding.

Waarom AOV? 2017-07-01T14:01:20+00:00

AOV staat voor Arbeidsongeschiktheid verzekering, dit wil zeggen dat als je arbeidsongeschikt raakt je nog steeds inkomsten ontvangt.
Helaas bedragen de maandelijkse kosten voor een standaard AOV binnen de beveiligingsbranche vaak tussen de €350,- en €500,- per maand, wat voor velen niet te betalen is.
Daarom bieden wij een AOV dekking voor beveiligers die opdrachten draaien via het Securi Finder systeem, je bent dus alleen daadwerkelijk gedekt als je tijdens een opdracht van Securi Finder arbeidsongeschikt raakt.

Hoe kan ik betalen voor een abonnement? 2017-07-01T13:58:27+00:00

Er kan gekozen worden tussen iDeal betalingen of Credit card betalingen. Het abonnementsgeld wordt iedere maand automatisch afgeschreven, je ontvangt uiteraard een factuur per e-mail en de facturen worden onder jouw eigen account op securi-finder.nl bijgehouden.

Is een ND nummer verplicht? 2017-06-30T17:56:16+00:00

Nee, als beveiliger is een ND nummer niet verplicht. Daarentegen moet je wel een beveiligerspas aannemen van één van de aangesloten bedrijven binnen Securi Finder.
De onkosten voor jouw zelf is minimaal 50% (afhankelijk van het bedrijf). Indien je wel een eigen ND nummer hebt en een eigen pas dan hoeft er uiteraard geen extra pas besteld te worden, je werkt dan vanuit jouw eigen bedrijf.

Wat als mijn ND nummer verloopt? 2017-06-30T17:52:37+00:00

Als het ND nummer verloopt kun je in principe geen werk maar aannemen van opdrachtgevers en moeten we het abonnement stop zetten. Wat je dan wel kan doen is als ZZP beveiliger verder te gaan en een pas aan te nemen van één van de aangesloten bedrijven. Daarvoor geldt wel dat je minimaal 50% van de onkosten zelf moet vergoeden (dit verschild per beveiligingsbedrijf).
Zodra je weer een ND nummer hebt kun je altijd de ZZP beveiliger abonnement stop zetten en weer een bedrijf abonnement afsluiten.

Waarom moet ik geldigheidsdatum opgeven van ons ND nummer? 2017-06-30T17:47:10+00:00

Alleen als je een geldig ND nummer hebt mag je opdrachten aannemen van de opdrachtgevers. Ook alleen dan mogen wij in principe de ZZP beveiligers verhuren. Ongeveer één maand voor het eind van het geldigheidsdatum ontvang je automatisch een e-mail ter herinnering om zo spoedig mogelijk een verlenging aan te vragen en deze door te geven aan ons.

Direct beginnen?

DAT KAN, KLIK DIRECT OP ONDERSTAANDE KNOP EN BEGIN MET UW ACCOUNT AANVRAAG.

Direct Aanvragen